Forum Ewangelizacyjne e-SANCTI.net
Anariel - Wersja do druku

+- Forum Ewangelizacyjne e-SANCTI.net (http://e-sancti.net/forum)
+-- Dział: Pogaduchy na LUZIE (/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Dział: Poznajmy się (/forumdisplay.php?fid=52)
+--- Wątek: Anariel (/showthread.php?tid=4649)



Anariel - Anariel - 31-07-2009 21:49

Mam 21 lat, jestem studentką ekonomii. Uwielbiam piec - ciasta, ciasteczka, chleby, a w szczególności wypróbowywać nowe przepisy. Ze standardowych zainteresowań to oczywiście muzyka (rock), książki (fantasy przede wszystkim, ale nie tylko), pływanie.

Do niedawna wydawało mi się, że wszystko mam w życiu poukładane i nic, ani nikt więcej nie jest mi już potrzebny, a Bóg jest dobrą instytucją, do której warto się zwrócić przed trudnym egzaminem. Dałam się zwieść do tego stopnia, że uwierzyłam, że bez Boga będzie mi w życiu łatwiej. I nagle pewnego dnia coś we mnie pękło. Teraz już nie wiem, kim dokładnie jestem. Czytam, szukam, błądzę. W ten sposób właśnie trafiłam na to forum Uśmiech.

Zamieszczałam tę wiadomość już wcześniej, ale forum było popsute, więc potem wrzuciło ją kilkakrotnie. Powyrzucałam, żeby się nie dublowało i zamieszczam ją jeszcze raz tak, jak należy Oczko.


- Eldian - 31-07-2009 22:11

Witam Uśmiech

Mam nadzieję, że pomożemy znaleźć odpowiedź na pytania które cię dręczą.


- Anuszka - 31-07-2009 22:18

Witam Cię serdecznie Uśmiech


- Dawid - 01-08-2009 12:07

Witamy i zapraszamy do aktywnego uczestnictwa w życiu forum!


- beczka - 01-08-2009 12:49

witamy.


- nordlys - 08-08-2009 20:13

Witaj Anariel! Uśmiech

Cieszę się, że tu zawitałaś.
Poza najważniejszymi sprawami wiary, ważne dla mnie też jest ... że może zechcesz podzielić się wskazówkami jak upiec chleb.

Pozdrawiam.


- omyk - 08-08-2009 20:22

Hej, hej Uśmiech Fajnie, że do nas zawitałaś Uśmiech


- Anariel - 08-08-2009 20:47